postheadericon Результати моніторинг якості освіти

МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 14.12.2011 №1283 «Про затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти», регіональної моделі моніторингу якості дошкільної освіти у дошкільному закладі проведено моніторинг якості освіти. Упровадження моніторингових досліджень у діяльності ДНЗ дозволяє результативно організувати та здійснювати навчально-виховний процес, стимулює особистісний розвиток дітей та творче зростання педагогів, дозволяє ефективно розподіляти ресурси закладу, впливає на підвищення його соціального статусу.

Лист МОН України від 06.11.2015 № 1/9-535 «Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі»

Практичне застосування кваліметричної моделі оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку (вебінар)

Оцінка досягнень проводилась за рівнями:

Високий– показник проявляється повною мірою, дитина має глибокі системні знання та практичні вміння;

Достатній– показник проявляється частково й ситуативно, дитина має достатні, але не глибокі знання, чекає підтримки від дорослого;

Середній– показник проявляється вкрай рідко, знання та практичні вміння дуже обмежені та безсистемні;

Низький– повна відсутність прояву, відсутність знань та практичних вмінь.

Головна мета такої системи оцінювання досягнень дитини– визначити, чи є поступальні зміни в розвитку однієї конкретної дитини впродовж цілого року. Результати досягнень дітей дали змогу зорієнтувати педагога у сильних і слабких сторонах розвитку кожної дитини, доборі засобів оптимізації цього процесу, шляхів індивідуальної роботи з нею.

Результати рівнів засвоєння програмового матеріалу з дітьми всіх вікових груп узагальнюються, робляться відповідні висновки та рекомендації до кожної з них.

Упровадження моніторингових досліджень

у діяльності закладу дає можливість:

  1. результативно організовувати та здійснювати навчально-виховний процес;
  2. стимулювати особистісний розвиток дітей та творче зростання педагогів;
  3. ефективно розподіляти ресурси закладу.

Оцінювання результатів освітнього процесу у  дошкільному закладі здійснюється двічі на рік 

(вересень, травень)

за двома напрямками:

виконання вимог державних програм та Базового компоненту дошкільної освіти, готовність дітей старших груп до навчання в школі.

Ми знаходимось:

Адреса: вул. Сержанта Смірнова, 4, м. Черкаси, 18021

Телефон: 72-70-43

Е-mail: dnz91@i.ua

Адреса сайту: dnz91.ck.ua

Жовтень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031