Результати моніторинг якості освіти
МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 14.12.2011 №1283 «Про затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти», регіональної моделі моніторингу якості дошкільної освіти у дошкільному закладі проведено моніторинг якості освіти. Упровадження моніторингових досліджень у діяльності ДНЗ дозволяє результативно організувати та здійснювати навчально-виховний процес, стимулює особистісний розвиток дітей та творче зростання педагогів, дозволяє ефективно розподіляти ресурси закладу, впливає на підвищення його соціального статусу.
Оцінка досягнень проводилась за рівнями:
Високий– показник проявляється повною мірою, дитина має глибокі системні знання та практичні вміння;
Достатній– показник проявляється частково й ситуативно, дитина має достатні, але не глибокі знання, чекає підтримки від дорослого;
Середній– показник проявляється вкрай рідко, знання та практичні вміння дуже обмежені та безсистемні;
Низький– повна відсутність прояву, відсутність знань та практичних вмінь.
Головна мета такої системи оцінювання досягнень дитини– визначити, чи є поступальні зміни в розвитку однієї конкретної дитини впродовж цілого року. Результати досягнень дітей дали змогу зорієнтувати педагога у сильних і слабких сторонах розвитку кожної дитини, доборі засобів оптимізації цього процесу, шляхів індивідуальної роботи з нею.
Результати рівнів засвоєння програмового матеріалу з дітьми всіх вікових груп узагальнюються, робляться відповідні висновки та рекомендації до кожної з них.
Упровадження моніторингових досліджень
у діяльності закладу дає можливість:
- результативно організовувати та здійснювати навчально-виховний процес;
- стимулювати особистісний розвиток дітей та творче зростання педагогів;
- ефективно розподіляти ресурси закладу.
Оцінювання результатів освітнього процесу у дошкільному закладі здійснюється двічі на рік
(вересень, травень)
за двома напрямками:
виконання вимог державних програм та Базового компоненту дошкільної освіти, готовність дітей старших груп до навчання в школі.